Magsjuk

Jag tror inte att jag sovit så här mkt i hela mitt liv...

Var jag vaken 4 timmar under gårdags dygnet, så var det inte mkt mer!!


Gick upp kl 6 tror jag av att Thomas sa att han skulle gå till jobbet o att ungarna var nere... Jag gick upp, klädde på mig arbetskläderna och skulle gå ner...

Kom inte långt innan jag insåg att jag inte kommer till jobbet idag!! Yrsel och illamående! Gick ner för trappan bara för att hamna på muggen och inte komma därifrån...

Ringde och sjukskrev mig, skickade Dennis till skolan, satte mig i fåtöljen o slocknade!! När jag vaknade igen hade ungarna haft ut vällingpulver över hela golvet i köket...

Helt slut ringde jag o fråga var T jobbade... han var i stan så från honom var det ingen hjälp att vänta! Bara att bita ihop och gå med ungarna till dagis!!


Väl hemma igen gick jag mellan soffan och toan heeela dan! När Dennis kom hem från skolan halvsov jag i soffan, tur att jag inte sov helt för då hade jag aldrig hört att han knacka på dörren som var låst!


Sen har jag ingen aning om hur dan var eller vad som hände, för jag soooov! Vaknade vid 21,30 bara för att inse att jag missat Let's Dance igen!!!! Lyckades iaf hålla mig vaken till utröstningen!!! Glad blev jag att Elisabeth ÄNTLIGEN åkte!!!


Fick veta idag på morgonen att Dennis inte gått o lagt sig förrän kl 2... men vad ska man säga när jag somna ifrån honom??!!!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh herregud!!! Varenda cell i min kropp lider med dig just nu.. Krya på dig!

2009-03-15 @ 06:41:50
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0