Earth hour 2009

Japp då har man gjort LITE för moder jord då...
Missa Robinson gick ju inte, så TV'n fick va på. Men alla lampor i hela huset var av!! Så tack vare Earth hour och Party Lite luktar mitt hus väldigt gott just nu...
Dennis satt och tjatade i en timme innan om när de skulle börja, sen när timmen väl va inne kunde han inte vänta till den va slut... Jag frågade honom hur han skulle klara av ett strömavbrott, och han svarade att det skulle han inte! Minns när jag var liten, vi hade ganska mycket strömavbrott då... de va bland det mysigaste jag visste, men trist att TV'n inte funka. Men de va kul att sitta och spela spel till ljuset av stearinljus...



I eftermiddags och ikväll hade vi Axels gudmor med ena dottern på besök, hennes stora tjej e i thailand (inte alls sotis).
Vi pratade o tittade på hur ungarna röjde, riktigt trevligt faktiskt!! Hoppas du kommer snart igen!



Nu tror jag att sängen kallar, Thomas var iväg idag och meckade bil. Imorrn ska han iväg o fixa på ett tak, så då e han ju borta några timmar igen......... Får se vad vi hittar på då! Finns ju tyvärr alltid saker att göra här hemma! Vardagsrummet lät väl behöva städas, som synes av earth hour bilden...

Kommentarer
Postat av: Annie

Haha

Här bojkottade vi de... Eller jag släkte ner lite, men tv:n stod ju på + datorna så vad "hjälpte" de ?!

2009-03-29 @ 11:58:03
URL: http://annieslivochtankar.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vi släckte oxå alla lampor, men TV.n fick va på här med!

Hihi

2009-03-29 @ 15:09:59
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0