Gastric bypass...

Idag går tankarna till min lilla mamma!
Hon ligger på operationsbordet, för andra gången på ett år! Den här gången är det visserligen självvalt, men ändå! Hon drabbades av bröstcancer förra året, har genomgått cellgifter, strålning och hela baletten… Nu, troligtvis i skrivandets stund ligger hon och gör en gastric bypass… Hon ska bli smal och smärt min lilla mamma, inte utan att man blir lite avundsjuk. Men jag skulle inte vilja gå igenom den operationen hon gör just nu! Tankarna har funnits MÅNGA gånger, men det känns inte som att jag skulle känna att det är värt det, man får försaka så mycket av ”livets goda”…



Kommentarer
Postat av: Annelie

Hon e modig hon.. mor din.



Sidan blev assnygg!!

2009-01-20 @ 08:41:38
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0