Välkommen vår

Ja jag VET att det fortfarande ligger snö på backen som kom så sent som i helgen, men våren är här! Jag lovar!! Åtminstånne anser "mina" myror det...
Varje vår de senaste åren har det kommit in myror hos oss, och idag såg jag årets första myra.... Sen en hel myrinvation!!!!! Så nu e det dags IGEN, ska nog försöka ta mig till IKEA nån dag så jag slipper sila myror ur marsansåsen iår igen! Burkar med lufttäta lock, så de inte kan krypa in i allt sött...




Min älskade man la klart golvspånet på vinden idag oxå! Han e så duktig han!!!

Mamma och Erik kom över och åt middag med oss... Men jisses vad vilda mina två minsta var idag! Ville inte alls sitta still och äta sin mat! Kan lugnt påstå att jag är trött nu!!

Imorgon ska jag och Dennis åka till handen och klippa honom, och fixa till hans glasögon...

Kommentarer
Postat av: ylva

Huvvva myror....blä. Jag hade glömt en del "små" nackdelar med den varmare årstiden. Men som sagt -en myra gör ingen sommar =)

2009-02-24 @ 23:37:43
Postat av: Annie

Få...

Vill inte... Men i år ska vi vara förberedda här på täppan haha

Postat av: Malin

Ja.... Jag litar på myrorna... :-) Jag vill ha vår.

2009-02-25 @ 10:24:32
URL: http://purpelangel.blogg.se/
Postat av: Tomas

Din gubbe är inte duktig han är bara lat.

2009-02-25 @ 18:00:50
Postat av: annelie

Det kanske var en spejjare.. den där myran. Tog du livet av han?

2009-02-25 @ 19:03:09
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0