Utmanad

Ok, nu har Annelie utmanat mig.

Reglerna för utmaningen är:
- Gå in i mappen ‘mina bilder'.
- Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen.
- Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den.
- Utmana tre andra personer och länka till dem.

Ok kan ju säga som Annelie då........ Har alldeles för många mappar med bilder i!! Måste ta tag i det och sortera in korten bättre........ Har börjat sååå bra, men som vanligt inte avslutat!



Mamma tog kort på Johnes och Marias händer när de var nyförlovade.... Varför jag har den bilden vet jag inte riktigt ;-)




Min lilla sötnos på Annie och Tomas altan....




Allt ljus på mig..... Påväg upp för trappan i Stadshuset, den finaste dagen i mitt liv!! Min bröllopsdag!!


Ja de var 3 bilder från 3 av alla mina bildmappar.....

Nu utmanar jag:

Annie: [email protected]

Alekcandra: metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.4930808

Sara: sarabergelv.blogg.s

Kommentarer
Postat av: Annie

Är de bara ETT kort man ska ta eller e de tre i den sjätte mappen ??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0