Skriftliga omdömen från åk 1..................

Ja vad ska man säga..... Vet inte vad jag tycker om det egentligen, anser att de e för små för att bedömas! Dennis fick visserligen ganska bra omdöme men ändå, han går ju faktiskt bara i 2'an. Det han fick mindre bra på har med hans diagnos att göra, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att han ska bli bättre på det.
Just nu känns det som att jag bara vill ge upp allt, vad jag än försöker tillföra för att det ska bli lättare för honom verkar inte funka! Sen hjälper det ju inte att känna sig motarbetad av hans "andra familj".

Huvva vad jag känner mig negativ idag, o dagen har knappt börjat.........................

Nä nu ska jag ta tag i mig själv o försöka få ordning efter morgonens kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0