Underbara ungar!!!!!!!

Idag när jag kom hem från jobbet sa min man åt mig att jag var tvungen att kolla en film på hans dator.................
Vilma rockar loss till heaven's on fire!!!! Hon e föööööör söt när hon ska försöka få till handen!



Annars är jag totalt utpumpad idag, har haft en underbar dag hemma med kära syster....

 
De e så kul att vi börjat att umgås mer nu, o ännu mer kommer det bli. För nu attans (för att inte använda starkare ord) ska vi börja träna eller hur Annelie??!!!! Jag ringde och beställde tid för intro på onsdag så nu ska man få lite fart på fläsket..................

Men just nu kanske de e dags att soooova, ska jobba hela helgen!!!!

Kommentarer
Postat av: annelie

Vilma äger!!!! Hahaha! Hon e såååå söt!

Jag däremot ser ju lite sliten ut.. träning nalkas, då blir vi piggare!



KRAM!

2008-11-15 @ 22:38:47
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: ylva

Det är mormors tjej det.Coooool

2008-11-19 @ 17:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0