Städa...

Jag tänkte att jag skulle städa idag, när jag e hemma hela dan o inte behöver göra någonting annat.........
Men vad händer?? Jo jag börjar så fint i sovrummet, hänger in all ren tvätt, och bäddar sängen. Sen gick jag ner o tänkte ta databordet, som av någon outgrundlig anledning ALLTID är överbelamrat med skit (ett rent under att man hittar räkningarna när de ska betalas). Det första jag plockar i är då skivor som ligger i en stor hög, alla bilder från digitalkameran som jag länge tänkt att jag ska sortera in i min externa hårddisk men som vanligt aldrig blivit av.......
Så vad gör jag? Jo jag sätter mig och sorterar in dem, och så bara flyyger tiden iväg...... Men men då blev iaf det gjort........ Ska väl sätta igång med resten nu, så att det blir städat i det här huset den här helgen ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Hoppas du får en bra helg.Jag vill tipsa om två gratis sidor .



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=145

Här samlar du poäng och byter mot presentkort på Hm eller Gina



Just nu kan tre stycken vinna varsitt presentkort värt 1000 kr!



http://www.SuperGratis.se/?r=43214

Här kan du få kondomer,presentkort,biobiljetter,gratis sms.ipod ,lotter m.m

Du kan just nu vinna en Lg mobiltelefon på denna sidan nu!

2008-11-08 @ 13:50:22
Postat av: Maja

Hejsan!



Kika gärna in på min blogg, kommentarer är altid roligt :)



Och passa på att kommentera mitt senaste inlägg under kategorin "Veckans blogg", så har du chansen att bli utsedd till veckans blogg, och på så sätt få fler läsare!



/Maja

2008-11-08 @ 13:51:10
URL: http://knockmeoutagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0