När katten är borta dansar råttorna på bordet......

Stämmer även jättebra in på mina barn!!


Vaknade kl 5,40 imorse av att duschen stod på........ T duschar ALDRIG på morgonen (han går upp kl 5), så att de skulle va han var uteslutet! Alltså fanns bara ett alternativ, BARNEN!


Rusar upp ur sängen o in i badrummet, bara för att se mina två småttingar sittandes i badkaret indränkta i duschcréme......... Axel hade hela håret fullt (kan tänka mig att snälla storasyster skulle hjälpa honom att tvätta håret), han hade dessutom fått i ena ögat. Det sved nog duktigt!! På med duschen, duscha av en gallskrikande pojke som inte tycker om att duscha i vanliga fall. Sen på nästa! Ner med dem på nedervåningen, göra välling sen satt jag mig i soffan.


Det skulle jag ALDRIG ha gjort, för trött som jag var efter nattens tjafs med Dennis, så somna jag ju självklart!! När jag vakna igen satt mina söta små barn på köksbänken o dränkte in sig i schampo o balsam, som jag köpt till min träningsväska men inte lagt ner ännu! Hela bänken o över hela barnen IGEN!!! Så det blev ju bara till att börja om igen då.

Till råga på allt fick axel tag på en av köksknivarna och skar sig mellan tummen o handen! Precis innan jag fick tag på den!


Så nu känner jag mig ganska utpumpad efter morgonens bravader....... Men men ska sätta en bulldeg nu så jag har lite mer än muffins att bjuda på i helgen!!

Kommentarer
Postat av: annelie

Hahahahahahahahahah!!!!!!!!

Åh gud!! Vi borde rigga erat hus som i Big brother, skulle bli en tittarsucce!!!! Hahahhaha! Jag hade get VAD SOM HELLST! För att få se det hela! Haha

2008-11-21 @ 12:10:34
URL: http://goolan.blogg.se.
Postat av: ylva

Du får nog göra som jag gjorde med er......lås dörrarna å sätt (haspar) hakar längst upp.Hehe

2008-11-21 @ 13:53:42
Postat av: Annie

Finner inga ord.....

2008-11-21 @ 17:14:04
URL: http://annieslivochtankar.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0