Min nya lur..

Nu har de kommit!!!! Eller ja de kom igår..... Thomas kom in på jobbet igår, (som tur var så stod jag i självscanningen då) och fråga om jag hade min leg på mig. För både telefonerna och det nya modemet hade kommit, och självklart står allt på mig. Jag jobbade till 19 så jag hade inte hunnit hämta ut det själv, såå han fick min leg o jag skrev på så han kunde hämta dem utan mig. Så nu sitter jag här med en underbar ny telefon och ett MKT snabbare internet!!!



Här är den (eller ja de e Thomas telefon för min tog kortet........... men de e identiska)

Kommentarer
Postat av: Annie

Känner mig lite bättre i dag iaf, fick ju gå upp IGEN suckar

Jo vi fick ju nya mobiler vi med hehe... men måste in med min :-( då kamera grejset kommer upp av sig själv ibland...

2008-11-09 @ 08:10:22
URL: http://annieslivochtankar.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0