Magsjuka..........

Dennis bondgårdsbesök löste sig själv, o jag fick en förklaring till varför han har varit så upp o ner idag (o säkert igår också).

Han hade bara somnat in, o jag var på god väg att somna när han spyr ner hela sängen....

Så de var bara för mig att gå upp o bädda rent o duscha av killen........

Förstod nästan att de va nåt på G när han sprang upp o ner mellan sängen och toan (han gör visserligen så annars ibland också enbart för att slippa sova, men idag var han lös i magen sa han).

Ja ja, nu e de väl bara för mig att hoppa i bingen o hoppas på att han träffar hinken om han tänker spy igen!!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Iiiiiiiii hoppas han e frisk till söndag. Och att ingen annan har blivit smittad.

2008-11-20 @ 09:34:58
Postat av: annelie

Iiiiiiii.. tyckte Ylvas kommentar sa allt.. så jag snodde den.

2008-11-20 @ 18:46:31
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0