Ikea

Jaaaaaaaaaa jag ska till Ikea idag!!!! Det blir till att köpa ny bäddmadrass, den andra ville inte bli ren. Den fick visserligen plats i tvättmaskinen men guuuud så äckliga de kan bli............ Har väl haft den där stackars madrassen i X antal år nu, så det kändes mest hygieniskt att köpa en ny.......
Ska se om jag pallar ta med mig våran kökslampa oxå, den äter helt plötsligt glödlampor.... Men jag har ju inget kvitto kvar o den är nåt år gammal, så vi får väl se hur bra deras return policy är!!!!! Eller om det kanske hänger på mitt argumenterande!
Ska försöka hittar några fina ramar till ungarnas skol/dagis foton oxå!
Och som grädde på moset så får jag ju gosa med min underbara brorsdotter för de e Maria som får köra in mig!!!

Sen e bara frågan om jag orkar jobba ikväll oxå, blir en lång och intensiv dag idag!!!!

Kommentarer
Postat av: annelie

Ja, den där kökslamapn fullkomligt SLUKAR ju lampor!!! Lycka till.

Fan, du har ju redan varit där.. fortsätter läsa och ser hur det gick.

2008-11-08 @ 08:29:46
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0