Melodifestivalen!

Måns - Ja honom gillar jag!


Ugglan - Om man blundar och bortser från hennes gnälliga sång, så är den helt ok... Hade jag hört den för 8 år sen hade jag älskat den för textens skull! Skulle kunnat skrivit den själv!


Agnes - Bra men det finns BÄTTRE!


H.E.A.T - Dennis reaktion va ååååhhh... Tror att jag fått en liten hårdrockare till här hemma! Äpplet faller inte långt ifrån päronträt ;-) Mamma gillar också!!


Men snälla Sherly, gillar inte att man gör narr av kassörskor!! Men Thorleifs får gärna vara städare för min del...


Emilia - Gillar denna SKARPT!! Skönt gung med en härlig röst!


Alcazar - Låter som de alltid gjort. Gillar den inte så mkt, kan va kul att dansa till på en kryssning men That's It!!!


Sarah - Det jag gillar mest med henne är att hon bevisar att man inte behöver vara smal för att lyckas inom musiken!
Men låten tycker jag är trist och långtråkig...


EMD - Flickfavoriter!! De fick vara vita idag, vet inte om jag gillade låten bättre för det! Känns som att de var lite nervösa
idag, lite småfalskt här och var...


Sofia - Jahaaaa det var GREKISKA?!
Vi bor inte i Grekland! Låten är helt OK, men den representerar inte sverige!
Hajjar inte ett ord av vad hon sjunger.


Molly - Fin röst i en ung kropp, men en hopplöst trist låt!


Malena - Opera är inte Schlager har jag redan sagt!
Nu har det visserligen bytt namn på tävlingen men enl. mig ska hon inte vinna!!


Kommentarer
Postat av: ylva

Ja vi verkar ha samma smak när det gäller musik i alla fall. Emilias låt gillade jag nog bäst å Måns.

2009-03-14 @ 22:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0