Jaaa JAG lyckades!

Har snackat länge om att jag vill klippa Axel, men har inte velat ta tag i det......... Väntade mig stora protester o en ormklille som inte ville sitta still. Men idag tog jag tjuren vid hornen o klippte till han ;-)
Han satt som en liten ängel på stolen framför TV'n och lekte med mitt läppglans medan jag klippte honom. Tålamod med sin mamma (som inte alls är nån frisör) hade han oxå! Gullungen min! Man skulle säkert behöva gå igenom i håret igen för att få det riktigt jämnt, men nu ser han ut som en lite kille iaf!


Såhär såg han ut innan.


 
Såhär ser han ut nu!!!!


Ska försöka ta tag i storebrors rum nu, så han får lite bättre organisation där inne........ O ta bort lite småbarns saker, så han har plats för alla sin milioner lego skepp o byggnader.........


Kommentarer
Postat av: ylva

Bra där Malin. Det blev ju fint.

2009-01-04 @ 14:04:03
Postat av: Anonym

haha ok :P

2009-02-26 @ 18:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0