Höst, vinter eller vår???

Att man aldrig vänjer sig vid dessa svenska vintrar… Det är mer som en blandning av vår och höst, någon riktig vinter blir det ALDRIG! De vintrarna som var när jag var liten lär inte mina barn få uppleva. Med risk för att låta som att jag vore född på stenåldern. Vi har inte ens tagit fram vare sig pulka eller snowracer den här vintern. Eller jo snowracern använde vi väl en eller två ggr i december… Är så innerligt trött på detta slask! Om snön bara fick ligga vore jag glad!

Kommentarer
Postat av: Annie

Ja du håller inte annat än med... Vill ha VÅR nu!!!!

Snygg grafik.... Fast jag diggade den andra med :-)

Postat av: Annelie

..suck! Jag vet vad du menar.. Fast här har det åkts en del när snön fallit. Vi har ju backarna utanför dörren.

Jävla skit väder!

2009-01-20 @ 08:40:35
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0