Har gjort slut på ett 12 år långt förhållande idag

Eller ja nästan iaf.... gjorde slut med min föredetta svärmor idag!!! Det har tagit mig minst 10år o MÅNGA tårar innan jag inte palla längre! Har ju sagt tidigare att jag inte tänker prata med henne men det har bara funkat en liten stund, men idag satt jag o pratade med B när han lämnade Dennis i ca 1timme! Sa till honom att om det var nåt han ville när det gällde Dennis så får han prata med mig, o inte be sin mamma ringa! Han svarade mig att han inte bett henne tidigare heller utan att hon sagt att hon ringer, för att jag ska veta vad det handlar om sen när han får tid att ringa mig. Men som sagt nu blir det inge mer sånt! Jag tänker lägga på luren när jag hör att det är hon, OM inte Dennis e hemma. Ringde till o med tele2 idag för att höra om man kunde spärra ett nr för ingående samtal, men de gick ju självklart INTE! O hon ska ju va så himla hemlig o ha skyddat nr så man ser ju inte att de faktiskt är hon som ringer!!!

Ina va jag alldeles för arg på fortfarande när de kom så henne sa jag bara en sak till! Jag bad henne bara helt sonika att ALDRIG mer säga till min son att inte lyssna på mamma! Hon sa bara att du har bett om att inte prata med mig så jag säger ingenting! Varpå jag upprepa att hon aldrig mer skulle säga så till Dennis för att hon gör inget annat än sätter käppar i hjulen för honom o mig med såna uttalanden... Svaret blev bara: De e accepterat! Barnsliga djävla sugga! (ursäkta språket men jag tål henne inte!)

Får se nu hur det blir med allt!
Glömde ju nästan, mamma kom hit för jag ringde henne efter dispyten med Ina. Hon ringde upp till farmor o sa bara helt sonika att nästa ggn du ringer kommer Malin att lägga på luren, för hon mår så dåligt av att prata med dig... JA de va en del mer som blev sagt, men jag orkar inte skriva ner allt!!!! Tror inte att nåt gick in iaf! Men men vi får väl se hur länge de dröjer innan hon ringer nästa ggn.... hon kan ju lixom inte hålla sig från att snoka i mitt liv!

Stackars min lilla älskling som ska sitta mitt emellan i all denna skit!! Men men jag inbillar mig att det blir bättre om bara jag o B pratar utan mellanhänder! Gick ju bra idag!
Kom t o m fram till att vi ska byta medicin på Dennis för att se om han kanske börjar öka lite i vikt min smala lilla kille!

Nä de får va allt för idag, blev långa inlägg idag... Har hållt mera till på min scrapblogg i mitt pysselbord än här på senaste tiden!

Kommentarer
Postat av: J

Bra gjort! Det skulle du gjort för länge sen... Lycka till nu!

Postat av: Alicia

Släpp kärringen fri! Skämt å sido, men en svärmor som tar din energi är en energitjuv och du behöver din energi till andra saker än henne. När min svärmor klampade över så bytte vi nummer som ren protest, skyddat nummer. Sen fick hon och andra krypa till korset och idag fungerar det bättre Sänder dig styrka, kraft och mod!

2010-02-13 @ 10:49:32
URL: http://www.nykraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0