ATT HON BARA OKAR!!!!!

Fattar inte hur vissa människor är skapta!
Var enda djävla gång Dennis e hos sin far så ska det ringas o påpekas om en massa saker som han gör eller inte gör!
Idag rann bägarn över totalt för mig vill jag lova!! Dennis hade tydligen sagt att Thomas dricker varje kväll... Vilket alla som känner Thomas vet att han INTE gör! Jag ringde upp Björn o bad om att få prata med Dennis, vilket jag fick!
Jag fråga dennis va han hade sagt till pappa om Thomas, han fatta inte vad jag mena som vanligt... så jag fick fråga honom om han sagt att Thomas dricker..... Han svara att han gör ju de ibland, varpå jag fråga hur han fick det till att han dricker varje kväll... Efter typ 2 minuter hör jag Ina i bakgrunden gapa på Dennis att han inte skulle lyssa på mamma! Att jag bara var arg för att farmor hade ringt o pratat med mig... Jag bad Dennis att får prata med Ina, fråga henne va fan hon menar med att stå bakom Dennis o säga att han inte skulle lyssna på mamma! HUR FAN KAN MAN SÄGA SÅ TILL ETT BARN???????? Lyssna inte på mamma hon e bara arg! DRA ÅT HELVETE MED DIG IDIOT säger jag bara försvinn ur mitt liv!!!!!!!
Å vad osammanhängande de här blev, men jag var bara tvungen att få ur mig LITE av vad som sas...... Detta var typ 1% av allt!
Arg o lessen idag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hmmm. Vissa människor kan man ha det bättre utan. Synd bara att Dennis hamnar i kläm.



Kramar

2009-08-09 @ 13:47:36
URL: http://purpelangel.blogspot.com
Postat av: Annie

Ja vad finns de att säga ?! Mer än IDIOTER!!!

Postat av: Fängslad

Jag hoppas allt ordnar sig och man klarar sig bättre utan vissa människor i livet...

2012-06-03 @ 14:25:14
URL: http://anglarsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0