Stjärnor på is igen.......

Jaha då var man ju bara tvungen att rösta........... Tony får ju inte åka ut ännu!! Varför jag tycker det vet jag egentligen inte!
Har ju varit skitirriterad på alla i Let's Dance som inte kunnat dansa alls, o han e väl isdansens motsvarighet egentligen.... Men han har ju en charm som man vill se varje lördag!

Annars har jag jobbat hela dagen, fattar inte var folk får sina pengar ifrån.... Har haft ständig kö sen 11 i morse! Undrar just hur julruschen ser ut......... Lär nog bli väldigt tungt, men samtidigt så älskar jag när det är mkt på jobbet. Tiden går sååå mkt fortare då!

Nä nu väntar sängen, får ju ingen sovmorgon imorrn. O sen väntar jobb imorrn kväll igen!!!!
Å träning på måndag, och onsdag......... Ingen rast ingen ro!!!

Kommentarer
Postat av: annelie

Noop! Vila gör vi i graven!

2008-11-16 @ 19:02:02
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: annelie

Men Malin! Nya inlägg nu!!!

2008-11-17 @ 21:33:09
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0