Nu så........

Vi var och simmade idag...... Hela 500 meter! Jag är sååå stolt över mig själv, att jag inte bara gav upp o sket fullständigt i det när det inte blev som det var tänkt (det är vad jag gjort tidigare, tänkt att nähä de gick inte idag då fick jag en ledig dag o bara slappa). Den här gången kände jag verkligen att jag MÅSTE göra någonting, kan inte bara skita i allt. Då blir jag aldrig bättre, går aldrig ner i vikt, blir inte starkare i de muskler som jobbet och min MS sliter mest på........ Så idag känner jag mig faktiskt riktigt duktig, även om jag i en vältränad människas ögon egentligen inte gjort mer än en uppvärmning, men det var iaf en början för mig!!! Lite känns faktiskt den halva kilometer jag simmade idag, lite öm i armarna. Orkar inte lyfta barnen på samma sätt o benen e inte riktigt med mig i trappan, men det var det VÄRT!!! Nästa gång blir det 750 meter, om jag inte gör som min kära syster föreslog. Att simma några längder i lugn takt efter ett pass på gymmet, då tror jag inte att min kropp pallar några 750 meter. MEN om jag bara ska simma så SKA jag öka!!!


Sen att jag har "smällt" i mig diverse onyttigheter ikväll de må va hänt, de e ju faktiskt inte att gå ner i vikt som är den huvudsakliga anledningen till att jag börjat att träna!


Kommentarer
Postat av: ylva

Braaa Malin. Ceep up the good work

2008-11-20 @ 15:13:54
Postat av: annelie

Så rätt! Vi är verkligen bäst!!

2008-11-20 @ 18:45:28
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0