"Ledig"

Nu e snart min enda lediga dag innan jul till ända! Vad har jag fått gjort då?? Jag har ju faktiskt lyckats ta ner granen o klä den...



Så här skulle granen se ut enl. Vilma & Axel...



& så här enl. mig...

Sen var jag o klippte mig!! Kanonnöjd!


         


Pepparkakshuset gjorde vi igår... Blev nöjd tillslut! Gick ner till garaget och hämtade limpistolen, ville inte hålla på med bränt socker. Kan slå vad om att med min tur hade jag antingen bränt mig ordentligt eller bränt ner vårt hus...
Mamma och bror var här, Erik ska ju bli konditor så han fick praktisera lite på färdig pepparkaksdeg från "Gille"...

         


    


Så nu återstår bara städningen, som ALDRIG blir klar!

Hittade korten förresten, de låg mycket riktigt i pappersinsamlingen... Så den här gången var det mitt fel, inte barnens!


Kommentarer
Postat av: ylva

Verkligen skit snygg frisyr. Faktiskt ännu snyggare i verkligheten.

2008-12-21 @ 21:55:39
Postat av: Annelie

Håller med Ylva.. fast det vet du ju redan. Skitsnyggt!

(Menar du "mina" kort? ;)

2008-12-26 @ 22:46:35
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Vilket snyggt pepparkakshus!

2009-01-02 @ 12:25:49
URL: http://rebban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0