Har man tid att sova innan jul???

Just nu önskar jag att dygnet hade fler timmar!!
Jag är trött så att ögonen går i kors, men sova har jag tid för det? Jag MÅSTE ju göra så mkt innan jul och har bara en dag på mig att fixa allt...
Visserligen har jag ju ledigt på dagtid imorrn, men ändå... Känns inte som att jag kommer hinna ALLT iaf. Det hjälper ju inte att ungarna drar fram allt igen när de kommer hem från dagis. Kanske skulle man vänta med att städa till julaftons morgon, men vem vill städa då??
Dessutom hittar jag inte korten som jag framkallade till Thomas syskon, de är bara HELT borta!! Antingen har nån av ungarna flyttat på dem i vanlig ordning, eller så har jag lyckats slänga dem i nån av mina utrensningar på skrivbordet... Ska bli spännande att gå igenom pappersinsamlingen imorrn, de känns ju inte riktigt som at jag har tid för det egentligen. Men å andra sidan vad ska man göra?
I värsta falla får jag väl beställa nya, men roligare saker har man väl att lägga pengarna på än nåt man egentligen redan va klar med?!
Nä nu måste jag sova, annars kommer jag väl inte upp i tid imorrn.

Kommentarer
Postat av: Annie

Passade på att kika in en sista gång innan vi åker upp över...

Så passar på att önska er/dig God Jul (ja nytt år tar vi sen... för då é vi ju hemma igen haha)



Kram Kram

2008-12-18 @ 19:11:04
URL: http://annieslivochtankar.bloggagratis.se/
Postat av: Annelie

Åh, stackare.. känner mig lite skyldig till dessa våndor..

Hoppas du hittade korten!

KRAM!!!

2008-12-18 @ 19:22:18
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0