Melodifestivalen

Dansband och opera är INTE schlager!!!

Men snälla, vad var det för sista startfält??
Agnes var helt OK, även Next3...
Susanne Alvengrens ballad var helt underbar, men kommer inte funka internationellt!
Resten vet jag inte vad jag ska säga om... Torleifs HALLÅ???? Vad hade de där att göra? Och att de slog ut next 3???
Maria & Anna's låt var bara intetsägande, och Sara's var väl ganska ok men ingen hit för mig...

Jaja de blev iaf Agnes och Malena tillslut... Men som sagt opera är inte schlager, hur bra hon än va på den biten. När hon sjöng "normalt" lät det för tääskigt!!



Kommentarer
Postat av: annelie

WTF!!! Jag såg aldrig slutet, men både jag och Johnny tyckte Sarah va KLART bäst!

Satan också..



Om Sverige bara får arslet ur vagnen och skickar BWO så kan vi nästan lita på en seger.

BWO är AS STORA i öster, Ryssland, baltikum och alla andra där borta som bara röstar på varandra.

2009-03-01 @ 10:56:41
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: ylva

Håller med dej Malin Next 3 var faktiskt bra. Å Thorleifs lät som apskit. Han kan ju verkligen inte sjunga den karln.

2009-03-01 @ 12:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0