Hur tråkig får man vara????

Startfältet var ju faktiskt helt OK ikväll enligt mig i alla fall!

Jag hade dock bytt plats på Markolio/Lasse och Cockies 'n' beans...
Att HEAT gick direkt till globen var dock inte så förvånande, jag är sååå trött på Amy Diamond!

Nostalgi bjöd kvällen oxå på... Lili & Susi, vem hade trott???? Och de låter ju fortfarande likadant!
Att de slog ut Cockies var dock inte förvånande! Jag gillar 80'tals nostalgi, men tydligen gör inte fler det...
Men vad annat var att vänta när de stod mellan dem och Måns???

Programledaren däremot, var har de hittat hennne?? Vill ingen leda Melodifestivalen längre?????? Hon är SÄMST!!!

Internationella valet var dock bättre än förra veckan, vad de än valt hade varit bättre än förra veckan! Trots att det gav Amy 2 chanser till att ta sig till finalen.....

Jaja nu ska jag få stora killen isäng, och se om gubben har lust att fira våran 7åriga förlovningsdag..... Gulle han, han hade köpt rosor till mig av ungarna i fotbollsföreningen....... 5 rosor stod hemma på bänken när jag kom hem från Haninge idag! Love U forever!!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Men Thomas! Han kan!!!

Missa tyvärr melodifestivalen igår.. men det kändes inte som en förlust med tanke på hur det va förra lördagen.

Kanske ska kolla efter repris.. Lili & Sussie låter spännande!

2009-02-15 @ 08:14:22
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: ylva

Edde var här i går å tvingades titta på melodifestivalen. Jag talade om för honom hela tiden vilka som skulle gå vidare å vem som skulle vinna över vem. Måns var den enda som kunde tänkas hålla i finalsammanhang tycker jag. Den här gången var sämre än förra tycker jag om man bortser från af ugglas förra gången.. hon går fetbort.

2009-02-15 @ 11:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0