Arma barn...

Ja imorse när jag vaknade såg mina minsta ut såhär:

               

Nog för att Vilma hade lyckats rita en delfin på rygen på Axel, men har de inte hört talas om papper????? De gick rödfläckiga till dagis idag... Får se till att Dennis låser sina lådor på kvällen, vill inte gärna låsa hans rum när han ligger där inne och sover!

Dennis och jag åkte till Haninge idag efter det att jag hade lämnat de små på dagis, vi skulle fixa hans glasögon och klippa honom! Han var helt underbar att ha med sig idag!! Snygg i håret blev han oxå, trots att jag hade velat att det skulle varit lite längre... Vi satt på Mc Donalds när jag tog korten, därav alla fina miner...

       

Sen var det ju jobb idag igen, men jag fick gå 30 min för tidigt. Så jag fick stjuss hem!! Skööönt, var hemma 15 min inan jag skulle slutat... Får nog försöka stå ut alla timmar på jobbet framöver, annars blir det inte mkt pengar i plånboken!! Imorgon stänger jag, så då blir det inte att gå tidigare...

Kommentarer
Postat av: ylva

Tur att ett av barnen blev snygg i dag i alla fall.Å jag menar inte Vilma eller hennes lillebror.

2009-02-25 @ 23:28:45
Postat av: annelie

Hahahahaha!! Vilka jäkla BUSUNGAR!!!

Och Dennis blev supersnygg!

2009-02-26 @ 07:07:56
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0